30 Temmuz 2008 Çarşamba

Konumlan ve ayrış...

Hepimiz konumlandırmanın ve ayrışmanın günümüzde ne kadar önemli olduğunun farkındayız. Ambalajdan mağaza dekorasyonuna, müşterilerle nasıl bir ilişki kurulacağından ek hizmetlere kadar her en ince ayrıntının düşünülmesi gerekiyor. İşte Kusmi Tea ve MarieBelle çikolataları da her özellikleriyle piyasadaki rakiplerinden ayrışabiliyor.



Kusmi Tea, 140 yıldır; MarieBelle ise sadece 2000 yılından beri mevcut. Ancak, Kusmi Tea Swarowski’li bardaklar üretirken ya da çay dükkanlarını çoğaltırken, MarieBelle, 10 kişilik gruplara özel tadım günleri gerçekleştiriyor.



Doğru planlandığı ve gerçekçi hedefler konulduğu sürece, dev markalara karşı yaşamınızı sürdürebilir; taze, özel ve farklı tadları keşfetmekten keyif alanların gönüllerini fethetmeye devam edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: