15 Ekim 2008 Çarşamba

Starbucks’tan Uzakdoğu’ya özel yeni tatlar…

Tüm dünyada İtalya hariç 46 ülkede hizmet veren Starbucks’ın Amerika’dan sonra ilk ayak bastığı ülke olan Japonya’ya özel yeni tatları 21 Ekim’de piyasaya sunulacakmış. Japonya’nın önde gelen alkollü/alkolsüz içecek firması Suntory ile 2005 yılından beri yürüttükleri işbirliği sonucunda yeni ürünleri teneke kutuda Doubleshot. Tam da Japonların otomat alışkanlığına uygun bir seçenek. Üstelik bu tarih, sıcak ürünlerin de bulunabileceği yeni nesil otomatların lansmanı ile aynı zamana denk geliyor.



Eh biz de Starbucks'tan tez zamanda, Türk Kahvesi ya da sakız aromalı seçenekleri bekliyoruz.

Kaynak: Trends in Japan

Hiç yorum yok: